Gymvereniging SWIFT - Assendelft

Ga naar de inhoudsopgave

Informatie

Gym- en Turnvereniging Swift is een vereniging met ondertussen rond de 300 leden. De keurploeg weet op diverse turnwedstrijden hoge ogen te gooien. Mede door de begeleiding van diverse vrijwilligers is het mogelijk om elke dag bij ons te sporten. Mocht u enige interesse hebben vragen wij u om contact te zoeken met onze ledenadministratie. Doordat wij momenteel zeer veel aanmeldingen hebben, hebben we voor sommige uren een wachtlijst. U kunt na overleg met de leidster / trainsters een dag en een uur afspreken om in te trainen.
Dit alles geldt natuurlijk niet alleen voor gymnastiek, maar ook voor turnen, volleybal en conditietraining!
Voor het aanvragen van een proefles kunt u contact opnemen met Rebecca Tjipjes of mail naar info@gymverenigingswift.nl .

U kunt hier ook het inschrijfformulier invullen. Als u het ingevuld heeft, kunt u het afdrukken, ondertekenen en inleveren bij de train(st)er.

Het lidmaatschap duurt na aanvang tenminste een half jaar.

Ter voorkoming van misverstanden
Eventueel opzeggen, (LIEVER NIET NATUURLIJK!!) kan
uitsluitend schriftelijk in de maand juni of december bij de leden-administratie.
Het lidmaatschap beŽindigen kan per
30 juni of 31 december bij (dus vůůr die datum opzeggen !) via:
info@gymverenigingswift.nl

N.B.: opzeggen van selectie turnsters en turners kan alleen per seizoen!!!

Startpagina | Informatie | Agenda | Turnen | Conditietraining | Volleybal | Fotoboek | Contact | Vergaderingen | | Inschrijfformulier | Sitemap

Terug naar de inhoudsopgave | Terug naar het hoofdmenu